JA Naprapat på mässa!
Det var en lyckad dag på mässan!
Många besökare och många behandlingar blev det!



Tidigare nyheter
Det är svårt att fatta att det gått 30 år. Det förtjänar att firas, och det kommer det att göra!
Önskar er en riktigt god jul och ett gott nytt år fyllt av hälsa, rörelse och välmående!

